Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore.

HOME      ABOUT      PORTFOLIO      SHOP

100 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA!

  /  Lifestyle   /  Parfüm alışverişine nasıl çıkıyorsunuz ?

İkonların görsel şölenle sizleri ahenkli dünyalarına davet ettiği parfümler… Parfüm almaya karar verdiğinizde sizi en çok etkileyen ne oluyor? Önce parfümü mü görüyorsunuz yoksa önce ihtiyacınıza mı odaklanıyorsunuz? Sizi bir parfümü denemeye çeken unsurlar neler oluyor? Görsel olarak cezbedilmek mi yoksa kokuyu başka birinin üzerinde alıp beğenmek mi sizi deneme yoluna götürüyor?

İtiraf edelim ki, ambalajının cazibesi ve şişe tasarımı bazı durumlarda daha bile öncelikli olabiliyor. Parfüm şişesi koleksiyonu yapanlar el kaldırsın 😊

Erkekler reklamların cazibesine daha az kapılırken, görsellikten çok kokunun kendisine odaklanıyorlarken, kadınlar daha bütüne odaklı yaklaşım sergileyebiliyor. Tabii ki bu durumların genelleme olduğunun altını da çizmek gerek.

Reklamlar sizi parfümleri aramaya, bulmaya denemeye teşvik etse de yine de kararın en önemlisi koku ile bir olduğumuz anda veriliyor. Parfümü başkasında beğenmiş olsak bile, kendi temizle olan uyumu bambaşka olabiliyor. Kalıcılığından, notaların değişim zamanına kadar tenimiz, feromonlarımız parfümü farklılaştırabiliyor. Bu nedenle her ne kadar görsele veya bir başkasının üzerindeki etkisine kapılsak da parfüm günün sonunda bizimle birlikte öznelleşiyor. Tıpkı bir aksesuarın, giysinin, saç renginin yakışıp yakışmaması gibi, parfüm de kişiliğinize, teninize, tarzınıza göre seçilmeli. Bütün bunlar doğrultusunda asıl önemli olan. Koku sizin bedeninizdeyken kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

Unutmayın ki kokunun sanıldığından daha kuvvetli etkisi var. Evet başkaları üzerinde de etkili ancak siz kendinizi ne kadar iyi, özgüvenli, çekici ve mutlu hissederseniz, karşı tarafa da bu etkileriniz direk olarak yansıyacaktır. Bu nedenle parfümünüzü seçerken sabırlı olmanızı ve kokuyu içselleştirmenizi öneriyoruz.
Sevgiyle kalın…

Post a Comment